سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل دفتر دیده است . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ یکی از دانشجویان کارآفرینی

سلام به بچه های گل گلاب کارآفرینی.الآن،درست ساعت 12:40 روز چهار شنبه 22 خردادماه 1387 است که این مقدمه داره نوشته میشه.امیدوارم درساتونو خونده باشین.من تا این لحظه فقط آمار و کارآفرینی رو تموم کردم.حتماً میپرسید چی شد که این وبلاگو ثبت کردم.از آغاز ترم اول میخواستم این کارو بکنم ولی همانطور که خودتون در جریان بودید ترم اول فشرده برگزار شد.ترم دوم هم درس ها سنگین بود.برای فرجه ها که اومدم یزد،بچه های حسابداری (رشته ی قبلی خودم) رو دیدم.با هم صحبت می کردیم که بحث به وبلاگ بچه های حسابداری ورودی 86 کشیده شد.منم وبلاگ اونا رو دیدم.منم وسوسه شدم و تصمیم به راه اندازی وبلاگ کردم.امیدوارم حداقل بتونم فضایی دوستانه برای بچه های کارآفرینی دانشکده کارآفرینی بوجود بیارم.همچنین امیدوارم امتحاناتونو حداقل پاس کنید.




محمد حسین ع ::: چهارشنبه 87/3/22::: ساعت 1:10 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :17914
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<